Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Απολογισμός ενός χρόνου

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από τότε που για πλάκα δοκίμασα να δω πώς φτιάχνεται ένα blog 
και χωρίς να το πολυσκεφτώ μέσα σε λίγες ώρες είχα στήσει το δικό μου.
Λίγες εβδομάδες αργότερα στήθηκε και η αντίστοιχη σελίδα στο Facebook.


Αφορμή και έμπνευση για όλα αυτά ήταν μια σειρά από blog που επισκεπτόμουν τόσο καιρό
και μου άνοιγαν συνεχώς την όρεξη για δημιουργία.
Πρώτα πρέπει να αναφερθώ στο ftiaxto.gr και στα δύο φοβερά κορίτσια του
που έκαναν την αρχή και άνοιξαν νέους δρόμους δημιουργίας σε πολλούς από εμάς.
Το in my closet με το φοβερό γράψιμο της Άννας στο blog
αλλά και τις άπειρες ιδέες που μεταφέρει σε όλους μας στο fb, 
μου έκανε ένα κλικ να ψαχτώ με τα Blogs,
η Misirlou με την ικανότητα της να φτιάχνει αριστουργήματα με ότι και αν καταπιάνεται
και με τις λεπτομερείς οδηγίες που απλόχερα δίνει για το κάθε τι, με εμπνέει συνεχώς,
το scrapbooking.gr, το Orestis craft center και ένα σωρό άλλα sites και blogs
συνέβαλαν και αυτά να καταπιαστώ με πολλά υλικά και τεχνικές
και να γεμίσω ιδέες και πολύ όρεξη.

Έτσι,θέλησα και εγώ με τη σειρά μου να μοιραστώ μαζί σας τις δημιουργίες μου,
τις προσπάθειες μου να συνθέσω, να μεταμορφώσω τα διάφορα υλικά, να εκφραστώ
και μακάρι να μπορέσω να βοηθήσω έστω και στο ελάχιστο κάποιους 
που ψάχνονται στον όμορφο κόσμο της δημιουργίας.

Δυστυχώς οι υποχρεώσεις μου αυτή τη χρονιά ήταν πολλές και με περιόριζαν χρονικά.
Εύχομαι αυτή τη χρονιά να έχω περισσότερες αναρτήσεις, πιο αναλυτικές, 
και να γνωριστούμε καλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου