Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Για το ντουλαπάκι

Τον τελευταίο καιρό μου αρέσει να χάνομαι στις αναρτήσεις των blogs 
και στα διάφορα sites για κατασκευές.
Βρίσκω απίστευτες ιδέες και αναζητώ ευκαιρίες να κλέψω λίγο από το χρόνο μου
για να πραγματοποιήσω κάποιες από αυτές.

Το in my closet το ανακάλυψα αυτό το μήνα και περίμενα πώς και πώς να ανακοινώσει
"τι θα κάνουμε το Μάρτιο" για να συμμετάσχω και εγώ.
Ο Μάρτιος λοιπόν είναι αφιερωμένος στο ύφασμα
και επειδή δεν έχω πολύ χρόνο να κάνω κάτι μεγάλο,
 εφτιαξα δυό καρφιτσούλες από τσόχα.
Ελπίζω να σας αρέσουν.

 Καρφίτσα από ύφασμα τσόχας και δερματίνη με μεταλλικό κουμπί

Καρφίτσα από ύφασμα τσόχας με στολίδια από πολυμερικό πηλό

2 σχόλια:

  1. Τι ωραίες καρφιτσούλες και τι ωραίο blog! Πολύ χαίρομαι που συμμετέχεις και με τόσο ωραίες δημιουργίες! Καλώς σε βρήκα και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και εγώ χαίρομαι που έπεσα πάνω στο blog σου γιατί ανεβάζεις φοβερές ιδέες με πολύ ωραία σχόλια και φωτογραφίες και μας εμπνέεις όλους.

      Διαγραφή